Projekts
Projekta mērķis:
- Izvērtēt, kāda ir CLIL metodikas izmantošanas ietekme uz:
- vispārīgo prasmju apguvi, konkrētas jomas zināšanu un kompetenču apguvi,
- radošo un starpkultūru prasmju apguvi,
- valodu izmantošanas un daudzvalodības veicināšanu profesionālajā jomā
Projekta ideja:
Noteikt vai CLIL izmantošana var veicināt mācīšanās kvalitāti:
- uzlabot zināšanas,
- pilnveidot kompetenci konkrētā jomā,
- attīstīt saskarsmes prasmes, afektīvās un sociālās prasmes,
- attīstīt domāšanas prasmes (kā tās attīstīt un pilnveidot?),
- mācīšanās prasmes (vai skolēni mācās vairāk un labāk?)
Tāpēc mūsu ieteikums ir sākumā organizēt īsas mācību nodarbības pedagogiem, lai sniegtu ieskatu:
- kā tiek īstenoti CLIL projekti, tos salīdzināt un saprast kā notiek pieredzes apmaiņa partnervalstu skolās,
- kā izmantojot tiešsaistes resursus un sadarbības partneru atbalstu, plānot CLIL nodarbības kādā no izvēlētajām zinātnes, tehnoloģiju, mākslas vai humanitāro zinātņu disciplīnām
- kā veidot un izmantot monitoringa un novērtēšanas rīkus,
- kā veidot mācību moduļus, izmantojot kooperatīvās mācīšanās metodes un IKT rīkus,
- kā izmantojot monitoringa rīkus, pārbaudīt izveidotā mācību materiāla kvalitāti klasē,
- kā salīdzināt un izplatīt rezultātus, izmantojot sociālos tīklus
Novērtēšana un rezultātu sistematizēšana notiek sekojoši:
- Projekta norises monitorings un projekta gala rezultātu izvērtēšana:
- Tiek apkopoti un sistematizēti mācību moduļi,
- Tiek apkopoti un sistematizēti pārbaudes darbi,
- Tiek veikta pārbaudes darbu rezultātu salīdzinošā analīze
- Mācību materiāli tiek izvietoti tiešsaistes datu bāzē.
- Tiek veikts uz vajadzību analīzi balstīts pētījums ar mērķi:
- Validēt CLIL mācību metodiku
- Apkopot plānotos un sasniegtos rezultātus