Projekts

Projekta mērķis:

  • Izvērtēt, kāda ir CLIL metodikas izmantošanas ietekme uz:
  • vispārīgo prasmju apguvi, konkrētas jomas zināšanu un kompetenču apguvi,
  • radošo un starpkultūru prasmju apguvi,
  • valodu izmantošanas un daudzvalodības veicināšanu profesionālajā jomā

Projekta ideja:

Noteikt vai CLIL izmantošana var veicināt mācīšanās kvalitāti:

  • uzlabot zināšanas,
  • pilnveidot kompetenci konkrētā jomā,
  • attīstīt saskarsmes prasmes, afektīvās un sociālās prasmes,
  • attīstīt domāšanas prasmes (kā tās attīstīt un pilnveidot?),
  • mācīšanās prasmes (vai skolēni mācās vairāk un labāk?)


Tāpēc mūsu ieteikums ir sākumā organizēt īsas mācību nodarbības pedagogiem, lai sniegtu ieskatu:

  • kā tiek īstenoti CLIL projekti, tos salīdzināt un saprast kā notiek pieredzes apmaiņa partnervalstu skolās,
  • kā izmantojot tiešsaistes resursus un sadarbības partneru atbalstu, plānot CLIL nodarbības kādā no izvēlētajām zinātnes, tehnoloģiju, mākslas vai humanitāro zinātņu disciplīnām
  • kā veidot un izmantot monitoringa un novērtēšanas rīkus,
  • kā veidot mācību moduļus, izmantojot kooperatīvās mācīšanās metodes un IKT rīkus,
  • kā izmantojot monitoringa rīkus, pārbaudīt izveidotā mācību materiāla kvalitāti klasē,
  • kā salīdzināt un izplatīt rezultātus, izmantojot sociālos tīklus

 

Novērtēšana un rezultātu sistematizēšana notiek sekojoši:

  • Projekta norises monitorings un projekta gala rezultātu izvērtēšana:
  • Tiek apkopoti un sistematizēti mācību moduļi,
  • Tiek apkopoti un sistematizēti pārbaudes darbi,
  • Tiek veikta pārbaudes darbu rezultātu salīdzinošā analīze
  • Mācību materiāli tiek izvietoti tiešsaistes datu bāzē.
  • Tiek veikts uz vajadzību analīzi balstīts pētījums ar mērķi:
  • Validēt CLIL mācību metodiku
  • Apkopot plānotos un sasniegtos rezultātus